Saturday, April 23, 2011

geram tahap dewa dah !



arghhh !!! tension nyeee .... rase cm nak menjerit jekkk ... mcm2 kerenah aku tgk .. yg sorang ni , nk perli org , tulis kat status FB .. yg sorang plak , dah jarang nak melayan .. yg sorang plak , grr .. geram nyer ! perangai sekor2 mintak sepak aku je ahh .. umur dah meningkat , tapi perangai kalahkn beruk kat hutan !
aku x faham laa .. lagi satu hal , tahap cemburu aku makin meluap2 nihh .. dapat bf encem , byk siot dugaan .. kena usha laa , ex lame cri laa , gurl dok mgedik post kat wall .. GRR  ,  geram laaa !!! x boleh ke tgk org senang ? mmg laa dyowng just kwn , tp hati gua x dpt terima laa .. api cemburu meluap2 dowhhh !!!




 to my syg , sory laa kalau tahap cembru ni melampaui batas .. bkn ape , syg sgt kat dy .. xnk hilang dy .. xnk org rampas dy dr aku .. aku dah janji yg dy last love aku .. mmg xnk yg laen dahh .. only one .. LOVE TILL END ..
to my ex bestfrend tu , aku dah mnx maaf kat kau .. tp why kau still mcm x puas hati lg ngn aku ? smpai status pun mcm anti org bercinta je .. time kau bercinta  , ade aku kutuk2 kau ? xde kan ? aku suke lagi ade laa .. now kau dah dpt kwn baru .. lupe aku kan ? kau buang aku mcm aku sampah .. xpe2 .. aku ingat sampai mati .. hope kau bahagia ngan hidup kau tu .. aku xkan amek tau lagi pasal kau .. kau nak tu kan sebenarnye ? ok , fine .. HAMBEKK LAHH ... aku x hamak punn ..
















APE MOTIF AKU LETAK PIC KUCING NI ?
kucing kan haiwan cute yg akuhh syg gilerr .. n budak kecik ni gak boleh hilangkan tension ku bile menatap mke mereka yg mcm ANGEL uh .. huhu .. untuk melepaskn kegeraman aku , aku letak bebanyak pic kucing2 nih n hopefully dpt hilangkn tension aku nih .. adioz !

No comments:

Post a Comment