Friday, June 10, 2011

life as we know it

my MIMO

assalamualaikum w.b.t ... agak lame jugak aku x update blog ni . mcm2 hal la jadi . it's been a hard day ever . x tahu lah nak ckp mcm ne . first , aku jumpa anak kucing . HUHU . tepi jalan n dekat ngn masjid . mula2 xd niat nak amek dia , tp ble aku tgk dia , x sampai hati laa pulak nak biarkn . aku text mama , n ALHAMDULILLAH , mama bg aku bwk dia g melaka . mmg happy gila laa kan . aku bg dia nama MIMO . coz name tu cm comel je  . balik je melaka , mcm2 name ma pggil dy . HAHA . x kesah laa janji aku dah ade kucing lagi . tapi tu laa , now dia kat melaka , aku pulak kat K.L . mmg x dpt nk manja2 dgn dia laa . tp xpe , janji ade orang jaga dia . okay ! second pulak , aku n ayie dah 7 bulan bersama . sekali lg ALHAMDULILLAH . x sangka kitorang dah 7 bulan as a couple . dlm mse tu , mmg mcm2 dugaan kitorang dapat . selalu gaduh , then baik balik . biase lah , dugaan org bercinta . mama selalu pesan , always sabar . jgn ikutkan perasaan . syukur kami masih bersama . last month kitorang holiday with family aku . pegi pangkor . best sgt2 sebab first time aku bwk bf ikot perents aku g holiday . syukur sgt2 parents aku suka dgn pilihan aku kali ni . best sgt2 walaupun chalet kitorang x memuaskan n mahal gila . tapi puas dapat bawak ayie naik bot for his first time . may ALLAH bless us ... AMIN . :)

No comments:

Post a Comment