Sunday, July 3, 2011

sorry seems to be the hardest word ..

maaf . sorry . satu perkataan yg diucap bila kita buat salah . mmg perit nak ucap bila salah yg kita buat tu agak melampau . tapi , jujur , hati aku xde niat nak buat semua tu . lebih pedih bila org tu susah nak maafkan aku . ya ! aku cuma manusia biasa yg x lari dari kesilapan . kadang2 aku tersilap cakap . mmg x boleh nak undur lagi . cakap la byk kali kata maaf tu . susah org nak maafkan silap aku yg SGT keterlaluan tu . satu perkataan , satu hati dh terluka . yg aku mampu buat skrg , menyesal n minta maaf . tu je aku mampu buat . aku sedar aku dah salah . mmg x layak bg peluang lg . xpe . tapi , aku x kan give up ! aku xnak hilang lagi . hampir 8 bulan . xkan aku nak sia2kan ? aku x sanggup lagi . byk sgt kenangan . aku xnak tu semua terkubur mcm tu saje ... aku sgt MENYESAL ... !!

No comments:

Post a Comment